|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
PŘEBOR MLADŠÍCH ŽÁKŮ - SKUPINA 3 - 10. KOLO
Martin France a Jakub NovákUvedené statistiky se vztahují k Přebor mladších žáků - skupina 3 2021/2022 a jsou platné k začátku zápasu.
Olymp
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11 | U | Michal Hyttich | 2010 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Amálie Fialková | 2010 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
17 | U | Vojtěch Sajner | 2010 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
19 | O | Matyáš Gaj | 2011 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
26 | U | Martin Krčma | 2011 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
52 | U | Daniel Dohnal | 2009 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
53 | U | Jan Čekal | 2010 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 |
55 | U | Jan Bruner | 2010 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 |
58 | U | David Marhoun | 2010 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 |
60 | U | Šimon Janda | 2010 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
77 | U | David Zima | 2011 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
78 | U | Alena Evdokimova | 2010 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
82 | U | Michal Dvořák | 2010 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Dominik Obermajer | trenér |
Dominik Obermajer | vedoucí |
Draci
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | U | Tomáš Hruška | 2010 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
18 | U | Matěj Mysliveček | 2010 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 |
19 | U | Vojtěch Wágner | 2009 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 |
24 | U | Nelly Petrášková | 2011 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
25 | U | Radek Zerzáň | 2009 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
39 | U | Šimon Maruška | 2009 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 |
42 | U | Veronika Kubizňáková | 2011 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
47 | U | Veronika Follaufová | 2009 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
66 | U | Marek Kupsa | 2010 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 |
79 | U | Jindřich Sobotka | 2009 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 |
84 | U | Emma Honcová | 2011 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
92 | U | Daniel Gončar | 2009 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 |
97 | U | Adam Petrášek | 2009 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Jan Wágner | trenér |
Kubizňák Michal (30.05.1978) - licence C | trenér |
Jan Wágner | vedoucí |