|
||||
IČO: | 61387991 | |||
Mobil: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
PŘEBOR MLADŠÍCH ŽÁKŮ 3+1 - SKUPINA 4 - 4. KOLO
Lukáš Jansa a Jakub MotlUvedené statistiky se vztahují k Přebor mladších žáků 3+1 - skupina 4 2018/2019 a jsou platné k začátku zápasu.
Hlinsko
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | U | Petr Vacek | 2007 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jakub Schmidt | 2006 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Lukáš Prokop | 2007 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Marek Pěchouček | 2006 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Martin Hloušek | 2006 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Alexandr Vacek | 2006 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Nikola Žáková | 2006 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Tomáš Svoboda | 2007 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jindřich Hladík | 2006 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Daniel Hudec | 2007 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Gábina Mikulášová | 2006 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Martin Jakub Pešek | 2007 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Pavel Novák | trenér |
Mojmír Habart | vedoucí |
Skuteč
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | U | Daniel Nekvinda | 2006 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Karel Břeň | 2009 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Dominik Blažek | 2006 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Elena Březinová | 2007 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Viktorie Kučerová | 2005 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Daniela Jelínková | 2006 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Denisa Bubeníčková | 2006 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Radek Pešek | 2007 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Deniz Rybenský | 2007 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Oliver Zavoral | 2007 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Ondřej Hromádko | 2007 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Adéla Myšková | 2005 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Adéla Palečková | 2006 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Adam Štrumfa | 2007 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Martin Rejsa | 2007 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Ondřej Laška | trenér |
Ondřej Laška | vedoucí |